top of page
  • תמונת הסופר/תאינו אלבלס

מה הקשר בין משכנתא לעיצוב פנים?

זוג צעיר רוצה לרכוש נכס למגורים.

ראיתם אהבתם ורציתם לשנותו. מה עושים עכשיו? מתקדמים? כיצד?

לפני שהולכים לרכוש נכס יש להבין האם יתנו לי משכנתא? כמה? ובאילו תנאים? והאם בכלל אוכל להחזיר הלוואה זו?


על מנת לדעת באיזה סכום אתם יכולים לרכוש נכס+ לשפצו + עלויות מיסוי ,מתווך עורך דין ושות יש לעשות עבודת הכנה. נתחיל עם יועץ משכנתאות לפני (עדיף) או תוך כדי רכישת הנכס.

הגעתם לנכס שאהבתם אך הוא מיושן ויש לשפצו? שלב אפשרויות התכנון יוצא לדרך... פגישה ראשונית עם מעצבת פנים יכולה לתת לכם כיוון איזה קיר אוכל להוריד, האם ניתן לשנות את מיקום השירותים, וכמה זה בכלל יעלה לי?


תפקידה של מעצבת פנים הינו לקרוא את לקוחותיה, להגיש תוכניות ולבחור בשיתוף אתכם את בעלי המקצוע, החומרים והסטיילינג עד לקבלת המפתח. לתת לכם "ויז'ן" כיצד חלום הבית שלכם יכול להתגשם ולהנגישו. כיום בניגוד לעבר קשה לרכוש נכס למגורים או להשקעה ואנו נדרשים להרבה עבודת הכנה ויעוץ של בעלי מקצוע שיחסכו לכם הרבה כסף והרבה כאבי ראש. אינו אלבלס יועץ המשכנתאות והפיננסים שלנו מרבה לדבר האם לקחת משכנתא מהבנק או לתת את כל ההון האישי לרכישת נכס ללא תשלום חודשי ? ותשובתו תהיה: משכנתא עדיין, ותמיד תהיה ההלוואה הזולה בשוק! ולכן כל עוד יש ביכולתך לקחת משכנתא גם אם אין לך צורך בכך- תקח!

ובמקום דירה 1 ללא משכנתא, קנה 2 דירות! השכירות של הדירה השניה תכסה את המשכנתא וכך תכפיל את כספך. ובואו נדבר על שיפוצים ובניה כולם רוצים את התוצאה אך לא את הדרך חתכתים שבדכ קוני הנכס חווים. אז אם כסף זו הסיבה לא לקחת מעצבת פנים זו טעות חמורה.

מעצבת טובה תחסוך לכם כסף, תכוון אתכם נכונה ובעיקר תתן לכם שקט נפשי וחוויה חיובית עד לתוצאת הבית המושלם .


הכותבים הינם: נגה אלבלס – מעצבת פנים בוגרת שנקר אינו אלבלס- יועץ משכנתאות ןמתכנן פיננסי



13 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page